Thursday, October 04, 2012

Yeay !!! Dah Ade baju Baru :)


mari bercerita pasal casing henpon bb aku ini. hari isnin saje la tengok2 kt fb yang menjual casing untuk bb. tengok2 punye tengok berkenan dekat 1 ni. casing silicon je pon. page nye ini FnF Phone memang banyak giller sume jenis casing dengan henpon2 die jualnye. jadi aku adelah salah sorang yg terpengaruh. sebabnye casing aku naik busuk gitu je x bertukar. kalau x pakai nanti calar pulak henpon cikai ni. jadinye baru la berkesempatan menukarnye. beli hari isnin. hari selasa sudah berdesup sampai kat office. laju je kan. 

aku nak beli warna ini. tp warna ni abis. jadinye aku bertukar membeli dark blue. nak upload tadi cam problem pulak. jadi attached yang ini je la ek. pastu bb aku warna itam, bukan putih. alaaa, pakai bold 2 je. BB 9700 tu je. yang memahal tak mampu. sekian laporan dari office yang dalam kengantokan :)


No comments: