Friday, October 05, 2012

KFC... Zinger Double Down Paling Terrrrrrbbbaaaaiiiikkk !!!!

ok sebelum cerita sila la terliur dulu. hehehe. semalam alkisah pergi mengeteh dengan emak, mayang, melor dengan omet dekat RR sesaje kekonon nak merelease tension kepenatan bekerja kan. sebab semuanya bekerja. jadinya aku yang memang selalu tekak ni teringin saje bende baru. jadi membeli KFC Zinger Double Down ni.



tengok la gambar dekat kotak die je memang dah menarik kan. belum tengok yang real. memang confirm menangis la. hehehe. saje je buat citer gempak. sebab teruja zinger ni xde roti. memang ditekupnye ayam dengan ayam. mau x sedap. hehehe



tarrraaaaa... ini lah die selepas dibukaknye. sangat lah teruja sebab memang terrrpaling sedap di KFC. sebab kalau ayam goreng KFC ni memang dh muak. tp kalau isi ayam untuk zinger belum muak lagi. ehhh ke same je. hahaha. lantak la. sbb pada aku KFC ni yang paling sedap memang zinger je la. yang lain mcm x berapa no la pada aku. Dengan harga hanya RM8.40 untuk ala carte dan RM10.50 untuk combo. 



sumpah memang besar dan berbaloi dengan harga camtu. semalam aku makan berlima. merasa2 la semua. maksudnye aku sendiri pon kenyang lagi. memang betol2 kenyang la. 1 Double Down boleh makan ramai2. kelass kan. mari lah beramai2 membeli Zinger Double Down. boleh belanja aku. nak makan lagi la. heeee....

Sedap Hingga Menjilat Jari la katekan... 

2 comments:

Taz Jaafar said...

Aku baru try. Sedap weh!

combiemohtar said...

taz - tau xpe. memang sangat sedap kan. hehehe