Thursday, August 05, 2010

05.08.2010

Setiap hari saya akan melayari website tv3 untuk online voting untuk cata muzik-muzik. Saya akan menghabiskan klik sampai 20 kali untuk lagu yang saya minat. Sekarang ni saya memang tengah gila untuk meng'vote' lagu Faizal Tahir - Hanyut dan Faizal - Adrenalin.


Kadang2 saya akan membahagi kan voting untuk 20kali tu kepada 3-4 lagu yang saya suka.hehehe..Sekarang ni lagu Sabhi Saddi - Nadiku sangant memukau dan membuatkan saya menjadi terlupa untuk men'vote' Faizal Tahir. Sori la yek kadang2 saya ter miss untuk mengundinye. Sebab dah terbanyak tekan untuk lagu Nadiku.


Saya memang seorang yang tamak, rasanye vote sehari 20kali tu xcukup untuk saya. Sebab saya nak vote lagi satu lagu dari Akim - Inilah Cinta.


So sekarang terpksa bahagikan 4lagu untuk vote dengan adil dan saksama. cewahh...
Tapi yang paling sedih nye arini saya xdapat nak vote sebab kat page tv3 tulis "wajah baru". So saya xboleh nak log in. Kite tunggu esok jek la. Bukan men penat lagi menulis kat atas smbil nak bukak website tv3, tetibe die berwajah baru la pulak. So kite tunggu jek la wajah surprise tv3 dengan wajah barunye itu.


sekarang mood saya telah brtukar menjadi xde mooh.. :(

No comments: