Tuesday, August 10, 2010

LBS The Series


Dari novel terlaris di Malaysia, kemudian ke Layar Perak, kini Lagenda Budak Setan pergi ke drama bersiri pula. Aku baru jek abes tengok drama bersiri tu kat Astro Prima kul 10.30pm (selasa) tadi. Untuk permulaan cerita ni ok la. Best..Sebab drama die citer lagi details daripada filem kan. Yela filem kan amik masa yang singkat untuk dimuatkan dalam mase 2jam la cmtu. So,better korang tgk drama la sebab die menceritakan dari mula smai abes dengan mndalam dan teliti nye. Cewahh..

Hero dalam citer ni Kasyah (Farid Kamil) masih dikekalkan dari filem ke drama. Tapi yang tak bape nak syok tu, heroin die tukar la. Dalam filem watak Ayu (Lisa Surihani) best. Comel pon comel. Untuk yang drama ni die tukar heroin la (peserta program pilih kasih kot). Maybe die nak try bakat baru kot. Cume pada aku la,aku yang kurang feeling nak tgk citer ni sbb aku minat giller Lisa Surihani kalau berlakon ngan Farid Kamil. Erm,xpe la.. Pape pon aku tetap sokong cerita melayu. Sebab citer melyu semakin lame semakin best.. hihihi

Yang penting lagu tema citer ni sangat best. Jom layan lagu ni. Gio - Bila Cinta. 
Ok chow dulu.. 


No comments: