Thursday, August 26, 2010

E.M.P.T.Y

Seriously aku tak tau ape yang dah jadi dengan diri aku ni.Sume yang aku wat serbe tak kene jek.daripada semalam aku asek nak marah2 jek.mslhnye aku xtau knp aku blh nak marah2..sume org kat sekeliling aku,aku marah kan.dah macam ape ntah xtau punce tetibe aku nak marah kat org kan.dah sewel agknye aku ni.semalam petang aku dah stat rse nak marah org.smpai la ke petang td aku rse cmtu.

sekarang ni len pulak yang aku rse,aku xde rse nak marah plak.tp masalahnye aku xde pulak rse hepi.dah macam org xde perasaan la plak kan.adoi,aku tgh pelik ni apsal la perasaan aku boleh jadi cmni.tolong..tolong..tolong..

kenapa ek dengan aku ni.aku marahkan sape sbnrnye.aku xpuas ati ngn sape sbnrny..please!!!..give me the answer.pelik kan tp ni la yang jadinye pade diri aku daripada semalam.

sekarang ni ape yang aku rse kosong..kosong..kosong..xde satu perasaan pon skang ni.sumenye empty jek.kenape la ni,pening dah aku pk kan dari smlm knp aku cmni.Ya Allah berikan lah aku petunjuk.ape yang patut aku wat sekarang ni.kalau dah perasaan suke or hepi dah xde..ape yang aku kene wat.aku kene pilih perasaan and mood yang mane sbnrnye.

aku sndiri risau dengan diri aku sekarang ni.serbe tak kene.setan pe lak yang dah tersmpuk dalam badan aku ni kan.aku harap esok dtg dengan ceria nya untuk aku and dah xde lagi perasaan cmni.aku mahu kembali kepada perasaan aku yang normal.perasaan yang hepi..bukan smpai xtau perasaan ape skang ni.aduh...

**sangat-sangat berharap esok muncul dengan tenang dah bahagianya..


No comments: