Friday, August 06, 2010

Putus Sudah

gelang kristal ku yang sudah putus

Harini aku baru perasan yng gelang kristal hijau aku dah xde kat tangan dah. Agknye dah lame ilang nye kan aku pon x perasan. Tp td ttbe aku terjumpe gelang tu. Rupenye gelang tu dah putus la.Sayang nye.tu gelang emas yang mak hadiah kan untuk besday aku 4tahun yang lepas. tahun 2006. mmg patot la die putus kalau dah hayatnye pon dah 4thun kan. skang dah xde pape aksesori dah kat tangan.yang tinggal cume cincin emas jek.tu pon mak bagi mase besday 2007. tgk la hayat cincin ni sampai bile plak. 

Skang dah keje xde can la nak hadiah besday dari mak lagi.Oppps lupe la plak,rupenye dah keje pon aku still dpt hadiah la dari mak. Aku terlupe plak yang mak bg duit untuk aku wat cermin mate baru.hehehe..
ape la kan dah keje pon cermin mate mak yang tukang beli n tukarkan.ala kali ni jek,nnti tahun depan mesi xkan dapat punye..heheh..berbalik kepada gelang kristal hijau yang putus tu, mgkin die halus sgt kan,tu yang putus tu.tunggu ade duit la nak repair semule gelang tu, sayang la mak yang belikan..gelang tu pon dah same usia ngn anak sedare aku. betapa lamanye aku pakai gelang tu. setiap hari aku pakai.pdahal banyak kali tersgkut sebabt halus kan,xde pulak putus. tp kali ni tengah tido plak yang boleh putus.

ha ni la nak tunjuk spec yang mak blikan.hehehe



No comments: