Thursday, May 26, 2011

happy birthday to me | 23 tahun suda !

happy birthday to me..happy birthday to me..
happy birthday to me..happy birthday to me..

alhamdulillah, syukur kepada Allah s.w.t kerana memberi ku nafas lagi untuk hidup. umur aku bertambah lagi setahun. 24/05/2011 genap 23tahun aku kat dunia ni. terima kasih kepada Pn Hasnah kerana melahirkan saya.. hehe.. Tanpa En Mohtar & Pn Hasnah siapa la saya kan. 

terima kasih kepada semua yang wish besday saya ye. doa korang sangat di hargai. doa2 kan la sumenye termakbul ye. sangat banyak dapat wish dari fb & tak lupe jugak yang wish via hp. sgt2 terharu dan appreciate la. ok skang ni nk citer besday celebration yang aku dpt.hehe..sgt2 surprise..


Office 3G Precision Industry Sdn Bhd

ni la first time aku celebrate besday kt tmpt keje. tak penah2 dalam hidup aku cmni la. thanks korang yang merencanakan dan merialisasikannye. boss pon sporting.. siap nyanyi kan lagu happy birthday lagi untuk aku. tq boss (sponsor terbesar)... time ni lunch sume mkn celebrate la. diorg bli KFC.. makan reramai. siap ade cake untuk aku tu. tiup la jugak cake tu walau xde lilin.. haha.. 

rasa malu di celebrate.. tp buat x malu jek la. nnti kang lagi lame xmakan kang. yang ni mmg btul2 terharu la..sbb nye x penah lagi alami tragedi cmni kan. tu yang terharu bagai x hingat ni.. hehe..thanks to Mr Tan, Mr Wong, Peter, Abg Sahrol, Ah Ming, Haime, David, Ah Chong, Jue, Cheah..dan x lupe jugak kat Eyda yang merancang nye. tp die xdpt datang sbb atuknye meninggal. takziah.

ni la kek saya.. x sempat nk amik gmbo tgh bulat. sbb dh trus terpotong n bgi2 
kek ni sgt sedap. mumuaskan hati. tp byk sgt kene makan. hehe

sebahagian geng 3G yang memeriahkan majlis .ahaha

orang kuat 3G bukan main tersengih lagi..
peter,aku,mr wong,abg sahrol,david,haimee,mr tan


MC Donalds

ha, yang ni lagi satu besday celebration. yang ni x di rancang pon. aku mmg surprise jgk la. citernye aku kua ngn ijan & alil jek memula. sbb mmg xde plan nk kua ngn BFF yang lain. pastu otw nk gi mcD tu fyza cll, tnye kat mane. nk ajak aku kua. aku dh mmg kua, jadi xdpt la nk jmpe diorg. slmt korg x kene carut ngn aku kan. 

leo,fyza & mira smpai kt mcd. diorg bawak cake untuk saya. sukenye ! time diorg dtg tu aku,ijan ngn alil dh kekenyangan . baru lepas melantak burger .. smpai2 jek dpt cake kan. sape x suke .. cake sedap lak tu. thanks kt korang. sy sgt terharu. sayang korang (bukan sbb dpt cake baru syg tau, mmg sejak azali dh sayang).. sesi nyanyi lagu besday & potong kek la. ape ek aku wish time ni.. RAHSIA ! sume orang x boleh tau.. hehe... 

ni la wajah2 yang celebrate besday saya.. 
sayang korang sume.. BFF forever !
(mira, fyza, combie, ijan, leo)





1 comment:

fyza said...

sayang combi jugak dari kecik sampai beso..haha