Monday, May 09, 2011

movie | makan | karok

yeay ! dah ada entry baru untuk di share kan bersama.. (ceh kekonon kan, mcm la blog aku ni orang baca sangat).. ah, x kisah la yang penting untuk diri aku sendiri..kepuasan diri sendir dalam menulis sangat penting ye ! hehe...

ok kali ni aku nak share kejadian hari sabtu minggu lepas. ( 7hb Mei 2011 ).. maka terjadi la kerterejalan kami bertiga..haha..betul ke ayat saya? boleh sesape betulkan? ok plan nye cam dalam seminggu jugak la..sbb kami x penah kua together2.. so ni 1st time dalam sejarah kami la..ehehe..

aku kenal diorg ni pon mase kerja..masa sekolah x penah kenal pon. (sebab kami sekolah lain2.).haha..ok masa hari sabtu tu kami gi City Square jek. memang niat di hati nk tgk movie la.. sampai jek kat CS, mak oi, ramainye manusia beratur untuk bli tiket.. di sebabkan hati mmberontak untuk menonton movie,kami gagahkan jugak la untuk beratur. mmg dah set nk tgk Fast & Furious 5. ramai sangat kata best.

masa beratur tu, depan aku ade sorg cina ni. syok sgt layan walkman die. telinga x dgr pape kan. pastu mcm nk tak nk jek die beratur. tanpa ku sedari, aku sudah memotong barisannye. Ampun ye, tak sengaja untuk memotong. tgk ko mcm xde hati jek nk beratur. Tgk2 die dh ade kt blkg aku. die pon x ckp pape (tkot mungkin dgn aku..haha..ade kene mengena ke?)...ala xpe la, mgkin die maafkan aku..hehe..

kami punye tmpt duduk barisan ke 2 depan hocay! dpt bygkan x betape ramainye manusia di dalm panggung tu. sbb nk sgt tgk citer tu, berkorban apa saja la.. sggup mendongak selama dekat 2 jam.. dh nk terbaring pon ye...selamat la berbaloi sbb citer ni sgt best. ni kirenye FF5 yang paling best la. mmg x menyesal walaupon aku kene mendongak bagai kan..hehe



lepas abes movie ape lagi..ramai la yang ke toilet kan...melepaskan hajat ape yang ptot...touch up make up sket then time tu snap the picture..hehe

peace no war dari kami..heheh...
noi | combie | yan

combie | noi
aku dh ckp dh kat die,band lagi bdn nye..sbb ko mcm zirafah pnjang n tinggi sgt..aku ni dah la mmg pendek..hehe..tp nmpk balance jgk la ketinggian kami kan.. thanks to NOI kerana memahami kwn mu ini..



then kami heading to Sutera Mall pulak. masa untuk melalak. karok kt Kbox.. 1 jam jek kami mampu karok.
sbb dh rasa malam sgt..hehe...

TQ to abg Kbox sbb snap kan gmbr kami bertiga..
jasamu akan di kenang..hahah

last skali si pendek vs si tinggi..
ko mmg tinggi giller noi..bongek!

p/s: ape pulak plan akan dtang..tunggu dan lihat saje la..



No comments: