Saturday, May 28, 2011

zaman kegemilangan | uitm segamat


yeay ! mari kembali ke zaman lama2..ni mase aku part 1 kot kat uitm segamat..tengok la aku di apit oleh sape? kenal ke x?tu la fyza & mira..haha.. comel kan.. cm muke innocent jek sume.mintak di kaki jek mukenye.. ni la hasil selongkaran aku yang pertama. cumil kan. time ni aku kurus lagi.. yela ni tahun 2006 kot..mmg la kurus.. skang ni hamik ko ! thun 2011...

ok memule kite tgk muke fyza, muke mmg mintk di tampo kan. korang rse nk tmpo die x ? mesti nk kan.. klako jek muke die ek. sok suci bagai.. haha...dari kecik,tadika,sekolah rendah,sekolah menengah,universiti pon still ngn die.. selamat la time keje x same ngn die. kalau x, sepanjang hidupku, tgk muke minah ni jek.. sori za, gurau jek.. sayang ko sgt2...
ok mari beralih kepada mira lak. ni muke mcm org poyo jek kan.. mcm bebudak jek. mcm xde salah pape jek kan. tp aku still rse nk tmpo jgk , tgk2 cm klako lak.. haha..mira pon nmpk kekurusan nye die situ ok... tema sok suci tetap di kekalkan. mira ni 1st kenal die time sekolah menengah and sampi skang kitorg still berkwn.. 

p/s: nantikan kemunculan "flsh bck" akan datang.. tungggu.......





No comments: