Monday, July 18, 2011

JB Arts Festival | Bukit Timbalan

mood untuk meng"update" blog sudah mari. jom-jom update. ok ni citer ari sabtu punye ni 16/07/2011..byk liku2 untuk pergi berjumpa kawan aku ni. memule aku ajak leo,pastu katenye ade visitor nk dtg tmpt keje die. pastu beralih pule ke fyza,tnye uma die ade kete ke x,pastu hampa jgk jawapan nye sbb akak die bwk gi keje. pastu dh malas nk gi..

tengah buat kuih ni kat uma, dpt cll dari kawan aku,ezzan..die ajak gi. sebab die x jadi balik kluang.aku ape lagi,berdesup siap2 tunggu ezzan amik la. skang dh kene report kt tuan besar untuk pergi kemane2,dan tuan besar mengizinkannye. heeee....

tempat kejadiannye di Bukit Timbalan. ok sumpah aku ni name je org JOHOR tapi x penah masuk pon Bukit Timbalan ni. ok,tmpt yang di tuju dah smpai... lame gile kot x jmpe mmber aku ni. die ni kawan mase aku study kt UiTM Segamat dulu...


ni la team die.kawan aku yang 2 dari kanan. nama die aidil.tp aku panggil die tocau.



team diorg dapat no 2. terer jugak kan. thniah..



si tocau yang gile !!

 

tkot gile naik ats skate.reti lak aku. haha

aku & ezzan.TQ ezzan sebab ko aku dpt jmpe kawan aku.haha

kami lagi



2 comments:

aidil dbahri said...

untunglah dpt jumpa artis. dpt free tshirt lg... bertuah ko kn... haha

combiemohtar said...

bongok si aidil ni tau.aku kan jmpe ko gile.ko artis ke? baju hapak!!!! busuk.