Saturday, July 09, 2011

Kenduri Arwah | Bacaan Yassin & Tahlil

macam dh lambat jugak kan entry yang ni. tapi aku baru berkesempatan untuk membelog nya. ye la bz mengalahkan orang bisnes juta-juta kan. padahal yang sebenarnya pemalas. sekian..

kali ni cume nak masukkan gambar aku yang terbaru masa time kenduri tu. korang tengok jek la. time ni tak amik gambar byk, sebabnye kan kenduri, tak kan nak over kan. hehe

tengok aku macam kurus tak ek? tipu la gambar ni kan. aku tengok xde maknyenye kurus. tp mungkin skill memakai tudung tu. nmpk muke cam lonjong jek kan.haha
aku & nor

cik mayang ngn & nor. kemain lagi pipi memasing kan. dh macam kuih apam. time ni keje gossip jek ek. dh abes bace yassin boleh lak bergossip. hehe.. mayang mate merah no, ngalah kan orang x cukup tido jek.


ha yang ni pulak ammar ngn ibu die. budak ni tersangat la comel. geram jek aku tgk die. rase mcm nk gigit2 jek tangan die. dh ketak2 jugak tu. yang pnting suke dagu die, runcing macam ibu die..

p/s: di pagi hari sudah mengantuk. tu la padah dan akibat balik pukul 1pagi. sebab nye melayankan budak2 kt kat tempat keje karok la pulak. tp aku pon suke jugak. jadi tanggung la sendiri ye. ngeee..



No comments: