Saturday, July 16, 2011

new chapter | new lesson | kembali bertaut

speechless..tu je la ayat untuk aku sekarang ni. rasanya seperti x percaya. tapi ni la hakikatnye.. pernah rasa give up untuk hidup, pernah rasa x larat untuk hidup. tp berkat sokongan keluarga,kawan2 dan semuanya aku berjaya teruskan hidup tanpa sebarang komitment terhadap seorang yang bernama kekasih !!

14 Julai 2011 rasanya tarikh ni membuatkan aku lagi speechless la. sebabnye kami kembali bertaut. susah nak percaya kan. tapi ni la hakikatnye. yang aku kene terima dan bersyukur.. tak tau la sekarang ni perasaan sedih, gembira ke ape sume dh bercampur. jadi x dapat nak di tafsirkan. 

segalanya dh terjawab, dh di terangkan, dah di leraikan, dh sume la. jadinye tiada lagi rahsia. aku harap untuk kali ni, untuk hubungan baru ni, ianya lebih serius..dan harap segalanya lebih jelas. aku harap semuanya lebih kepada positif.. ubah sikap dari negatif tu kepada positif. harap sangat2.... manusia memang berhak untuk mendapatkan peluang kedua kan. 

bermulalah kisah cinta yang baru bertaut antara kami. xnk pk dh yang lepas. buka buku baru, belajar dari kesilapan.amik pengajaran.. dan berusaha untuk pertingkatkan diri menjadi lebih baik.. yeay !!!!

KURANGKAN KONTROVERSI TINGKATKAN PRESTASI !!!
*_*



8 comments:

Halimaton Hanafee said...

ehem...ehem..awk tahniah ea..penantian awk tak sia2..moga kali ni lebih baik dr sebelum2nya..tahniah.tahniah...like..like..like

combiemohtar said...

haha.. awak memang bongek la.thniah la kan.. harap2 cmtu la.. same2 kite tgk dan lihat.hehe

nOr_2211 said...

feeewwwiiiitttt......wahhh gud gud....moga hubungan kalian kekal ke jinjang pelamin....da mkin tua da tu bi :)

combiemohtar said...

TQ nor..hehe.. harap2 cmtu la kan.. ngee.. muda lagi la.

nOr_2211 said...

eh jgn ckp muda..kami2 ni gitu la...tgu pnye tgu 27 br kawen hehehe... :)

fyza said...

wa pon speechless jugak..tapi memang dah mengagak..heheheh..wishing the best for my best friend..gudluck for new chapter!

combiemohtar said...

fyza: sy speechless jugak untuk mmberitahu kalian. tp,kalian dh tau kan.. hehe.. TQ

Qiena Eyna said...

wahhh.. congrate sis... betoll.. kite perlu bg peluang kedua.. kalo betul2 die nak berubah... jodoh masih ada dengan die.. sbb 2 orang cakap lau ad jodoh xkemana.. kawin jgn lupe jemput .. hihi.. :)