Thursday, November 15, 2012

Aktiviti Di Hari Sabtu

selamat pagi untuk semuanya. adakah masih ada lagi yang masih di mood bercuti. ok baiklah. sekarang ini memang tidak ada mood untuk bekerja. walaupon sudah memasuki tahun baru untuk tahun hijrah dalam kalendar islam kan. tapi rasanya mari warm-up dulu dengan menghapdate blog dengan cerita-cerita yang selalunya terbengkalai.


sabtu lepas. 10.11.2012 macam biase. pergi keje dengan lemah dan longlainya. sebab apa, kene ganti keje. for the whole day aku keje. tapi aku mintak balik awal sejam la. sebabnye anak buah sudah sampai. memang emak tau cucu, anak dan menantunya nak balik. sebab apa. sebabnya akak ipar aku mengidam nak makan Laksa Penang. jadinya emak membuat Laksa Penang. jangan nanti akak terliur pulak kan. sebab tengah mengandung kan. lagipon yang diidamkannya bukanlah susah untuk mak buat. jadi dapat juga kami merasa. Laksa Penang emak memang paling tip top la. sesape pon akan cakap masakan emak dia yang paling sedap kan. begitu jugak dengan aku. emak aku masak Laksa Penang adalah yang paling sedap. Alhamdulillah kenyang tak terhingga. 


selepas itu aku balik keje memang ade membawak Durian Crepe untuk bagi anak buah dengan emaknye merasa. kalau budak ini memang sume bende dimakannye. kalau kayu lembut pon dimakannye jugak. kebetulan pulak kami pakai baju yang sama. i love tioman. baju tu aku belikan untuk dorang mase aku ade company trip ke pulau tioman. budget tak cukup, jadi belikan untuk anak buah je. tengok la. comel kan kami memakainya. siap anak buah suruh cepatlah amik gambar sebab kita pakai baju yang sama. comel. kat atas ni la hasilnya. selepas ditapis banyak yg tidak menjadi dan tidak senonoh. hahaha.

nampaknya hasil quick update pasal entri terbengkalai selesai sudah. tapi baru 1 entri. akan menyusul mengikut kerajian untuk entri yang akan datang. sila tunggu kepada yg suka blog walking. padahal aku bukan banyak follower pon. menyanyah sendiri je ni. kbai. 


No comments: