Friday, November 16, 2012

iPhone 4s come to me please !!






oleh kerana iPhone 5 xkeluar lagi dekat Malaysia dan aku tau harganya mungkin lebih mahal dan tak terdaya nak membelinya. aku akhirnya memilih untuk mendapatkan 4s sahaja. bilakah akan didapatinya. insyaAllah. marilah tunggu dan lihat sahaja. Blackberry aku dah guna, Samsung pon aku dah guna, sekarang ni nak try camne peginya kalau menggunakan jenama Apple. adakah bagus. dan bagaimanakah fungsinya.

buat masa sekarang gadjet yang aku ada hanyalah Handphone BB Bold 2 9700 dan Samsung Galaxy Tab 10.1. kedua-duanya berwarna hitam. dan insyaAlah untuk iphone 4s ini juga aku akan memilih hitam. putih rasanya tidak la. sebab nanti macam xterjaga pulak. lagipon encik abdul dah putih kan. nanti tiru die pulak. hehe. mane la tau kalau ade rezeki lebih nanti boleh la membeli ipad mini yang cute dan cun melecun itu. doakan aku ni murah rezeki ye. meh tengok sket rupanya ipad mini ni..cantikkan. tapi belum launch dekat malaysia lagi la rasanya. wait for me ye ipad mini. 



No comments: