Wednesday, November 07, 2012

Wedding Invitation | Tahniah Acit & Pasangan



agak lambat sebenarnya baru nak update pasal wedding invitation si acit ni. tapi skang je yang aku baru free. aku dapat kad ni seminggu yang lepas. dan aku ditugaskan pass kan kad untuk kawan-kawan yg sudah berkahwin yang berada di kampung aku. skema tak ayat ni. secara tidak langsung menjadi PA yang tidak rasmi pada si acit ni. gasak la acit, janji ko kawin. haha. dan sebenarnya ini bukan acit encik abdul saya ye. ini acit kawan kelas sy masa sekolah menengah dulu. sila jangan confius. hehe. 

Kepada Acit dan pasangan, selamat pengantin baru in advanced aku ucapkan untuk ko. minggu ni majlis nikah kan. dah nak jadi suami orang rupenye. muke macam xlayak jadi laki orang je ko ni acit. haha. semoga berbahagia sampai ke syurga. semoga diberikan zuriat yang soleh dan solehah. insyaAllah. aku sebagai kawan dapat mendoakan je. insyaAllah aku datang majlis kawin ko nanti. Tahniah sekali lagi untuk ko. 

No comments: