Friday, December 23, 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang

mesti semua dah tau kan apa yang aku nak cerita. semalam terjebak tengok drama kat astro dia. kawan aku la sibuk suruh aku tgk. katenye citer kelakar dan sweet. kebetulan hero pujaan hati berlakon. jadinye tengokkan jugak la. teka sape pujaan hati. mesti la randy pangalila.hee. Biar mimpi sampai ke bintang di lakonkan oleh Elfira Loy 17 , dan Randy Pangalila 20 tahun. muda sangat diorg ni kan. tp muke matured gile la. 


ni la ceritanya semalam. cerita yang sangat sweet. sekarang kat indon memang si randy ni famous gila la. astro ria pon tengha tayangkan sinetron ada dia juga. tajuk nya nada cinta. tu pon aku tengah follow. jenuh nak mengabiskan episod yang akan beratus2 tu. sabar sebab ada randy pangalila. :)


randy dengan elfira loy. tapi kalau aku kat sebelah randy lagi ok kot. haha. berangan x sudah la ko cik combi oi. bersyukur dengan apa yang ada bak kata my bff Nurezzani M.Yusoff. 


tak mungkin kan kalau aku dapat bf se sweet die. hensem giller la. adoiii. ni namanya berangan x sudah. sekarang aku hepi aku dah ade encik sweet jugak.hee. my chenta la. saya rindu die. lama dah x jumpe die. :)



No comments: