Wednesday, December 21, 2011

Dia Sudah Berbaju


selamat pagi semuanya. arini nak cerita pasal si Galaxy Tab 10.1 aku yang sudah mempunyai baju merah yang cantik. yeay. semalam baju merah ni sampai kat office. aku beli online. kat mudah.my. Alhamdulillah sepanjang aku membeli barang online belum ada di tipu lagi. nasib aku baik la gamaknya. baju merah ni terbang dari jauh ye. dari Penang aku order. abestu tgk yang negeri lain sume nye harga cekik darah. harga beg tab ni RM 40.00 + RN 7.00 postage. jadinye belum ke tahap mahal la gi la.

kalau kat kedai telephone & aksesori aritu aku tanya rm60 paling murah ye. jadinye sekian la aku nak mmbeli nye. lagipo aku tgk material yang kt kedai tu mcm x cntik je. last2 aku berkenan yang online ni jugak. material nye cantik. tp simple. TQ to MR CK TONG yang membuatku percaya berurus niaga dengan nya. memula tkot jugak kene tipu ke ape kan. Alhamdulillah selamat semuanya.

Akhirnya my Galaxy Tab 10.1 sudah tidak kesejukan berbogel lagi. die dah ada baju untuk hilang kan kesejukan nye. nanti kalau ada rezeki lebih akan ku cari baju yang lain & warna yang lain pula untuk kamu ye.. ini lah chenta baru saya. :) 


No comments: