Wednesday, December 14, 2011

Dinner With Puan Saliha


hari ini aku sangat rajin mengupdate blog. ni kirenye entry last untuk hari ini la ye. ini juga cerita lama. tapi mau kongsikan jugak. sebabnye tetibe terliur dengan makanan kat atas ni. time ni aku ingat lagi,leo ajak mam ABC.nak mam nye kat R&R saje. dekat la sangat dengan uma. tapi sekarang paling dekat pon kami akan ke jusco bukit indah. jadinye memang bubye la ABC abg zam kat rr tu. aku yang suggest kan mam snow ice kat jusco ni.. amacam? sedap x tengok .hehe

lepas makan kami pergi ke Angsana pule. memang xsah la kalau dengan Puan Saliha ni x pegi banyak2 tempat.tu memang trademark.hehe..gi angsana buat ape je ye.lupe la pulak..oooo,si leo ni cari baju untuk hp die.hehe.selamat la die beli,kalau x beli memang kene sekeh dengan aku. :)

ok sudah merapu dengan entry last,mintak maaf..sekian :) tunggu untuk next entry yang akan lebih merapu ye. bubye. dah nak pukul 530pm,mari pulang kerja.

p/s: cuaca tidak mengizinkan untuk aku pulang ontime. tunggu sekejap sehingga hujan berhenti. nanti kang kebasahan pulak. sebab nye cume naik tenggiling saje. :)


No comments: