Friday, December 16, 2011

Di Tengah Pagi Yang Sunyi

malam ni rasanya susah sangat aku nak tidola.selalu pntang letak kepala kat bantal senang je terlelap sampai ke pagi. hari ini macam susah la pulak nak tido. apakah yang aku fikirkan sampai susah sangat nak tido ni... risau kah?Pening kah? haih macam2 rasa dah ada dalam kepala ni... harap2 apa yang aku pk kan xde la merisaukan. semoga segalanya baik2 saja..macam2 la yang bermain dalam fikiran dan kepala otak aku ni.

mesti semuanya pernah kan alami camni. teringat dulu masa belajar kat uitm,selalu tido lambat.tido lambat bukan pasal study.tapi lepak dengan kawan2.spend time dengan banyaknya dengan kawan.camne la nak pandai kan.hihhi..tp die memang selalu camtu la,kalau suh belajar memang cepat je rasa mengantuk nye. kalau suruh bergossip,lepak tgk tv,tgk movie kemain susah lagi nak tido.tapi tu dulu masa belajar la.

tapi sejak 2tahun ni sudah bekerja.pantang nampk bantal dan katil,terus la merebahkan diri,..mata ini sudah tisak tahan berkhidmat untuk sampai ke tengah malam untuk berjaga menemani tuannya..baiklah tido kan..tp arini jek pulak matani degik untuk melelapkan...jangan saya x bangun untuk pergi kerja esok sudah la..harap2 dapat la pergi kerja esok.sebabnya dah hujung tahun kan.bagi tutup buku 2011 punye attendance cantik skit..heee

ok la bubye.. :)


No comments: