Thursday, December 22, 2011

Kabob Chicken


salam. selamat pagi semuanya. ni pepagi hari dah update blog. maknanya ape? mesti la belum ada mood untuk bekerja kan. heee. ok arini nak citer pasal makanan lagi. memang suke update pasal makanan. hehe.. kali ni nak citer pasal 1 makanan ni aku x penah makan pon sebelum ni. langsung x penah. 

semalam lepas balik keje, aku ajak adik pegi mydin nak beli coolblog. sampai jek mydin kami pon beli la coolblog yang menjadi kegilaan. aku beli stoberi yogurt + pearl. extra lagi ye. si domok mayang beli ape ek. lupe la die punye flavour. cappucino premium ke gitu la + pearl. pastu tetibe dak domok nak makan kabob pulak. sebab x penah kan. cube la mane tau sedap ke kan. dari aritu dak domok ni nak try. 

langkah pertama kami telepon abah la untuk suruh abah amik mak kat kedai. jadi nye kami boleh meronggeng lelame sket time makan tu kan. ok,mak dah settle. abah bleh amikkan .jadinye kami pon pegi la dekat medan selera die. gi kedai kabob tu, order kabob chicken. sebab aku x makan beef. jadinye aku boleh la "ngecek" sket.. pastu kami order k.tiau goreng kerang. 

ok sume makanan dah sampai. kami try la kabob yang menjadi bualan hangat adik aku. sekali rasa, amik kau..x reti makan. rasanye pelik. memang bukan untuk tekak kami. memang x cuit sangat la makanan tu. last2 suruh orang tu bungkus kan. agknye org tu pelik knp kami x makan. mintak maap tuan kedai,kami 1st time makan. rasanye pelik. tp ayam die memang byk giller la..

so kami makan jek la k.tiau kerang yang kami order. pastu tetibe tekak nak minum air kelapa pulak. kami beli pulak air kelapa sebijik. gasak mengorek2 isi kelapa tu. air die x minum sangat pon..heeee. kesimpulannye,kabob memang x dpt diterima dek tekak. 

ok harga-harga yang di makan semalam :
coolblog 2 flavour - RM 8.90
k.tiau kerang - RM 5.00
kabob chicken - RM 8.00
air kelapa sebijik - RM 3.50

nampaknya ada dua pembaziran di situ,kabob kami x makan.dan air kelapa x abis. heee. tp xpe,dak domok yang banje..aku banje coolblog ngan air kelapa je. :)

ok sekian, nanti ada makanan yang pelik lagi, aku update ye. :)


No comments: