Wednesday, December 14, 2011

Sehari bersama DOMOK


kejadian ini berlaku pada minggu lepas. aku dan domok sesaje jejalan gi jusco tebrau. misi utama nya nak tengok wayang. citer ombak rindu. tapi waktu nya lambat sangat mula. hampir 3jam kami menunggu untuk tayangan pada pukul 710pm. jadinye pegi makan la.

checkpoint pertama kami kat KFC. sangat2 kenyang makan di KFC. lepak pon lama jugak. sebab nye banyak sangat masa yang terluang.jadinye berborak2 sambil makan.(sebenarnya x digalakkan makan sambil bercakap ye)...

selesai makan di KFC kami berjalan2 lagi untuk melihat apa yang menarik.sangat banyak yang menarik sebab Year End Sale kan. jadinye jejalan jek la cuci mata. nak bli xde duit banyak. last2 turun tingkat bawah ternampak pulak j.co..dah terus mengidam makan j.co pulak...si domok ni pantang di pelawa memang nak saje. aku belanja la makan kat j.co.

item yang kami amik:
-J.Cool Yogurt Couple
-Choco Nutsy & Al Capone Donut
-Ice Hazzelberry Latte

selesai semua acara makan. kami melepak kat harriss pulak.kekonon nak beli buku.padahal melepak duduk kat sudut tgk majalah.tak beli pon. mintak maap la ye,kami tumpang baca je.heee..

Last sekali baru la dpt jugak kami tgk filem Ombak Rindu ni.. dari aritu aku nak tengok.tapi encik kekasih asik sibuk jek. ntah sibuk ke ntah malas nak melayan aku.hehehe..citernye best,romantik,sedih,kelakar dan meruntun jiwa la. aku bagi 5 bintang untuk citer ni. hero & heroin yang ensem dan cantik.dengar nye dah 9juta kutipan sekarang ni.kirenye duit yang aku beli tiket untuk citer ni pon termasuk la ye.heee.

MARI SOKONG FILEM NEGARA :)


No comments: