Wednesday, December 14, 2011

Quality Time With Tersayang

ini juga entry lama saya yang sudah berkulat. tapi ini kulat bagus ye kawan2 untuk kesihatan. hehee. ini pon salah satu entry aku yang sudah lama di dalam draft. jadinya susuanan entry sangat tidak mengikut turutan ye . sila gigih membaca dengan habisnye. :)

kalau di tanya semua orang. apakah masa yang paling berharga. mesti ramai ingin angkat tangan dan bangun untuk menjawab soalan itu kan. kalau di tanya kepada aku, mesti la teruja juga untuk menjawab. dan jawapan aku adalah masa bersama2 family la. itu la masa yang paling berharga. apatah lagi kalau berjalan2 untuk pergi makan. lagi la suke sebab mesti abah yang belanje. heee :)

sweet nye couple ni kan. alhamdulillah mak&abah sempat tengok kami membesar yang terlebih besar ni. dari kecik sampai ke sekarang sudah bekerja. semoga Allah sentiasa lindungi kamu berdua. tiada siapa yang dapat memisahkan kamu berdua melainkan ajal yang di tentukan oleh Allah. saya sangat sayang kamu berdua.

wajah2 kesayangan ini juga akan di ingati sampai bila2. dua orang adik aku. sorang domok sorang lagi kurus melidi. sangat banyak variasi nye. heee. tapi dua2 kuat makan termasuk la aku. :)

with my mum Hasnah binti Abd Razak.. kesayangan yang sangat di sayangi. menjadi tulang belakang kepada ketua keluarga. tabah dan cekal mengharungi segalanya. tidak ada rungutan untuk membersarkan kami. timekasih mak. jasamu akan dikenang sepanjang hayat. love you :)

aku yang keseronokan selepas di belanja oleh abah.hehe. kami makan pizza hutt. betapa sayang nye abah kat ktorg,pdhal die bukan penggemar pizza hutt.tp demi isteri dan ank2 sanggup jugak.hee. (ayat bodek)...


No comments: