Thursday, December 15, 2011

Samsung Galaxy Tab 10.1

salam semuanya. alhamdulillah akhirnya dapat juga aku merasa memakai colet-colet ni. apa itu colet-colet. ini lah dia my new chenta. memperkenalkan Samsung Galaxy Tab 10.1. cantik tak ? mestilah cantik kan. dapat jugak akhirnya kan. tak mampu memakai iPad2, jadinya pakai samsung pon ok jugak la kan. asalkan boleh colet-colet. :)


sangat banyak function dan kegunaan serta kelebihan dia ni. macam-macam la. tapi baru je guna aku. aku belum 100% explore lagi. skang ni asyik donlod dan install game,facebook,twitter,setting email,try capture picture,pattern security code yang comel,screen saver yang cantik,application yang sangat banyak untuk aku donlod guna android. pendek kata semuanya best la. hari ini balik keje akan ku explore lebih lagi. 




FEATURE
-Working Remotely
-The latest Android Technology
-An entire search for google services
-Better security
-Better messaging
-In a meeting
-Better accesories
-Better imaging
-Better multimedia
-Better offie
-Better communication
-Better music
-Better reading
-Better speed
-Better webbrowsing
-Better multitasking
-Better screen
-Better design


combiemohtar - ini bukan la belian cash. ini belian ansurans,ku bayar ansuran kepada abang aku.heee. tak mampu untuk membayar cash untuk gadget ini. sekian :)

No comments: