Tuesday, February 14, 2012

Minum Petang Free | TQ Hajar

tadi tengahari rehat la kat kantin. macam biasa kalau tengahari mesti melayan paper. bukan nak tengok sangat berita yang ada,tp nak tengok ape iklan baru skang. yang penting pasal makanan ye. heee. selalunye kalau tengok metro keje buat silangkata je la. soalan mane yang xdpt jawab,pembayang nye akan di ubah untuk membuat jawapan sendiri. tu selalu kerja cik hajar la ye. setiap hari silangkata mesti ada jek kesilapan metro pada hajar ni.heee..

ok berbalik kepada melihat iklan makanan, Puan Shasha kawan saya yang sekarang sedang berbadan dua tengok iklan. terus teringin nak makan mcd. begitu besar kuasa iklan kan.heee. tengok jek orang boleh teringin. kebetulan Wani sepupu Hajar kua masa tengahari. sepantas kilat memesan kepadanya untuk dimakan pada rehat pukul 3.30pm pulak..

Rupanya Cik Hajar kita belanja la mcd ni. ingatkan baru nak bayar. Alhamdulillah rezeki kan. sape la tau arini Hajar baik hati belanja kengkawan. hehehe.. TQ Hajar..

ni la muka orang yang belanja mcd. die ni baik orangnya.heee

kantin LA sudah ada jual mcd ye. sila la beli.. haha,tipu jek..


2 comments:

nOr_2211 said...

nk jugak lerrr

combiemohtar said...

gi la mintak kat cik ajar kite.hihihi