Monday, February 20, 2012

Preview | The Descendants

**credit to encik google**

semalam juga pergi menonton wayang cerita THE DESCENDANTS. cerita yang boleh tahan menarik walaupon seperti tiada sangat saat-saat klimaks tapi cerita nya masih menarik dan boleh di tonton dan tidak merasa rugi untuk ditonton. cerita ini memilih tempat Hawaii yang sangat cantik dan menarik yang terkenal dengan laut dan pantai yang mempunyai air yang sangat cantik. tetibe berangan nak gi Hawaii la pulak. padahal pulau dan laut kat tempat sendiri pon belum habis pergi semuanya :)

**credit to encik google**

cerita ini mengisahkan cerita keluarga yang mengalami masalah keluarga yang boleh tahan serius. Matt King adalah ketua keluarga yang berjaya dan berketurunan kaya dan seorang peguam juga. masanya di habiskan banyak untuk kerja dan kurang untuk family nya. mengalami konflik yang kuat apabila isterinya sakit yang tidak dapat diubati selepas jatuh dari bot bermotor dan mendapat tau isterinya curang pula. mengalami masalah dalam mendidik anak-anak. walaupon 2 anak nya perempuan tapi degil ya ampun. susah nak cakap. anak yang takde mak jaga memang cmni la. mengaruknye ya ampun. tapi cerita ni memang best. nak tau best ke tak kene la tengok nye. nak bg sinopsis macam malas pulak. ngeheeee :)


cuba teka kalau tiket ni 4 keping makanya aku pergi dengan siapa. mestila dengan kesayangan. semalam memang girls day out la kan gamaknye. biase la rombongan kebiasaan Puan Saliha, Cik Hafizah dan Cik Amy Amira.. saya sayang kamu semua :)

oh ye, lupa pulak nak bagi bintang untuk filem ni. aku bagi 4/5 bintang la. jadinye memang best walaupn ada kelembapan dalam perjalanan ceritanya. selamat menonton :)

No comments: