Friday, February 17, 2012

Sibuk Mengidam TuttiFrutti :)

meh duduk rapat-rapat.nak bisik-bisik ni.hehe..nak kongsi 1 rahsia.semalam kan ada orang tu mengidam tuttifrutti.macam dah tertangguh banyah hari la cmtu. sebabnye chenta macam bz je memanjang kan.jadinya macam bertangguh lagi la dari kelmarin ke semalam,dari semalam membawak ke esok pulak. kebetulan Puan Saliha mau keluar,jadinye die memang suke memancing aku la untuk kua jugak kan. selamat la semalam xjadi kua dengan chenta,jadi aku ikotkan die la.

akhirnye penantian & pengikutan Puan Saliha untuk keluar pada semalam membuahkan hasil dan sangat berbaloi.dapat pon aku melantak tuttifrutti yang menjadi idaman.selamat la x mengidam teruk sangat,sebab masih boleh bertahan. ni sume gara-gara abang aku la ni,asik update pegi makan tuttifrutti je. rasa tercabar sangat. sebab aku memang dh lama rasanye x menjejakkan kaki ke tuttifruti tu.jadi semalam melepas gian la..


ni gambar icecrea yogurt aku,leo dan mira. x cukup lagi sorang. cik fyza sakit perut la pulak. jadi x dapat nak join sekali la. padahal kua time ni dah pukul 10pm kot. ni tawakal je la kalau sampai TF tu bukak lagi ke tak. selamat sampai pukul 10.30pm. jadi ada masa dalam 30minit lagi nak melantak. 


kami jugak tergolong dalam golongan yang bernasib baik la pada semalam untuk menikmati TF. selamat sampai je orang ramai la. 1grup tu macam bawak sume ahli keluarga je. jadinya kami tumpang membizikan diri la. jadinye takde la kami jek yang lambat mase tu kan. taktik untuk lepak lelame kat situ. padahal TF tu dah nak tutup :)


seperti biasa, walau ada orang ataupon takde orang kami tetap dengan rutin harian kami yang menggila keje bergambar je. memula masa ramai orang pakai henpon je. sebab malu kan. jadinye bergilir-gilir la mengambil gambarnye. lepas orang pon surut, ramai yang dah balik, ape lagi bukak tab dan berpossing bertiga. anggap tmpat tu kami yang punye :)


kalau jumpa budak-budak ni memang begini la jadinye. macam orang kurang sihat pon ada jugakkan.heee. tak kira la yang anak dara, yang bini orang pon terus transform jadi kanak-kanak ribena. **sedapnye ribena**tetibe boleh tak :)


ok nak citer pose terbaru yang di ajar oleh mira. die ajar loser,doubler loser dan more on. time ni aku ngan die buat loser je la konon kan. tapi kalau dah di campurkan kami berdua die akan jadi double loser, dan yang more on tu adalah Puan Saliha.hehehe. padan muke ko o,bluek..bluek..bluek... :p


akhir sekali cuma nak cakap yang walau ape pon korang, aku tetap sayang korang. tak kire la walaupon korang buat bende yang memalukan di khalayak ramai.hihi. sebabnye aku pon lebih kurang sama je. akan datang punye plan kekonon nak pergi tengok Festival Layang-Layang. harap-harap jadi kenyataan la ye. sebabnya macam jakun tak pernah pergi tengok walaupon festival ni buat besar-besaran dekat Johor. akihr kata,majulah sukan untuk negara..hihih. tetibe lagi.. #kbai :)

No comments: