Sunday, February 19, 2012

SalamMaulidurRasul


aku yang over la kan kekonon dengar ceramah.
tapi time ni penceramah belum datang lagi ye


ini emak saya yang disayangi


ini sepupu saya Melor yang teman masa dalam masjid

Salamm hari ahad untuk semuanya..ayu tak saya pagi ni..hehee..pagi ni mak nak suruh hantar die pegi masjid ada sambutan maulidur rasul kat kampung pagi ni.. Tapi dah alang-alang pegi hantar baik la aku pegi sekali kan.. Tak kan la nak hantar mak dari jauh je.. Hihii

Sampai2 je dpt makan untuk sarapan. Memang btul2 langkah kanan la jawabnye kan.. Selepas itu masuk ke masjid berselawat dan mendengar ucapan dari ketua kampung dan ustaz dari sekolah agama.. Ni kire selingan la sebelum tunggu penceramah yang btulnye datang..Alhamdulillah dapat jugak aku pegi untuk tahun ni sambut maulud die kampung sendiri.. Meramai kan lagi warga kampung di dalam masjid ni..


SALAMMUALIDURRASUL kepada semua.
I LOVE ALLAH & I LOVE RASULULLAH

No comments: