Thursday, February 16, 2012

Souvenir dari Langkawi | TQ Izwan Hadi

selamat pagi khamis untuk semuanya. arini ari yang bertuah untuk saya. boleh dikatakan minggu ni minggu yang bertuah la. sebab asik dpt makanan je dari kawan-kawan tempat keje. arini nak kongsi lagi satu cerita dapat hadiah coklat dan keychain :)


kawan tempat keje saya pergi bercuti ke Langkawi. arini die masuk keje. Ya ampun,banyak giller die borong coklat. saya sangat-sangat la teruja dengan coklat yang menjadi kegemaran. hihihi.. ala,semua bende free akan teruja kan. am i right? hihi.. ni la hasil tangkapan saya pada pagi ini. kalau dh abis ni boleh gi amik lagi. ni baru sikit je saya amik. akan menyusul sebentar lagi untuk mengambil yang lain :p


ha ni la rupanya keychain yang saya pilih. banyak jugak die beli keychain untuk bagi kat kawan-kawan tempat keje. aku pilih selipar ni je la. macam comel je. alhamdulillah terimakasih hadi. akan ku sangkutkan keychain ni. asyik dapat souvenir je kan. rezeki jangan ditolak,musuh jangan dicari..renung-renungkan dan selamat beramal :)


No comments: